• Wij bezorgen in Nederland en België
  • wij shoppen voor jou!
  • Stichting WebwinkelKeur
FAQ en Contact

De aan ons veel gestelde vragen en contactgegevens van dmshopper.nl

De veel gestelde vragen hebben we voor je verzameld op deze pagina.

Wij vinden het erg belangrijk dat iedereen een prettige winkelervaring bij ons heeft, ook als iemand wat minder ervaring heeft met online bestellen. We zorgen er graag voor dat iedereen veilig, prettig en eenvoudig bij ons kan bestellen. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via het contact formulier, telefoon, Whatsapp of e-mail.

dmshopper.nl is iedere werkdag bereikbaar voor vragen, opmerkingen of tips.

  Karobi webshops | dmshopper.nl
  Louis Armstronghof 97
  6836 CA  ARNHEM
  (geen bezoekadres)
   
KVK: 70520348
   
BTW-nr: NL001875418B87
   
E-mail: [email protected]
WhatsApp: 085 - 130 1842
  WhatsApp's Click to Chat
  Bereikbaar: op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.
Instagram: instagram.com/dmshopper.nl
Telefoon: 085 - 130 1842
  Bereikbaar: op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.
   

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?


Plaats je producten in je winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je dmshopper account gaat dit nog sneller­ omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bij ons bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Ik wil mijn adres wijzigen


Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?


Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?


Annuleren kan alleen als je bestelling door ons nog niet is verstuurd. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur.

Ik heb geen ontvangstbevesting van mijn bestelling gekregen, wat kan ik doen?


Heb je al in je spambox gekeken? Misschien staat de ontvangstbevestiging daar. Nog steeds niks ontvangen? Stuur dan een appje naar 085 - 130 1842 of stuur een mail naar [email protected] We sturen je dan zo snel mogelijk een kopie!

Op welke manieren kan ik betalen?


Je kunt betalen met iDEAL of een handmatige overboeking. Kies je voor iDeal, dan betaal je veilig en makkelijk via je eigen bank. Deze betaalmethode kan gebruikt worden door iedereen met een Nederlandse bankpas. Onze klanten uit België kunnen makkelijk en veilig betalen via Bankcontact / MisterCash, KBC / CBC en Belfius. Betalen met Bankcontact / MisterCash, KBC / CBC en Belfius biedt de betrouwbaarheid van je eigen bank. Kies je voor overboeking, dan maak je het bedrag van je bestelling over naar de rekening van dmshopper. Je bestelling wordt pas verzonden wanneer het totaalbedrag op de rekening van dmshopper.nl staat!

Wat is het rekeningnummer van dmshopper?


Ons rekeningnummer is NL60 KNAB 0256 9720 01 t.n.v. Karobi webshops. Vermeld bij het betalen wel altijd je naam en ordernummer.

Heeft dmshopper een veilige betaalomgeving?


Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Biedt dmshopper achteraf betalen aan?


Ja. Je kunt jouw bestelling achteraf betalen via Klarna.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL-punt?


Jazeker. Geef in je winkelmandje aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten sturen?


Ja, dat kan. Dit kan je aangeven bij het afrekenen.

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?


Nee. Door ons concept is het helaas niet mogelijk om 'same day delivery' aan te bieden.

Ik kan geen account aanmaken


Wat vervelend dat het niet lukt om bij ons een account aan te maken. Misschien heb je het verkeerde e-mailadres doorgegeven. Probeer het gerust nog een keer. Het kan zijn dat we een tijdelijke storing hebben op onze website. Kom je echt niet verder? Neem dan even contact met ons op.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?


Om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen hoef je alleen maar even in te loggen. Binnen jouw account kun je jouw gegevens aanpassen. Heb je nog geen account? Dan kun je jouw gegevens niet online wijzigen. Maak direct een dmshopper-account aan. Je kunt dan direct al je aankopen online inzien en je eigen gegevens wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen paniek! Klik bij het inlogscherm op "wachtwoord vergeten" en vul je e-mailadres in. Vervolgens krijg je meteen een nieuw tijdelijk wachtwoord toegestuurd. Herkennen we je e-mailadres niet? Misschien heb je nog geen dmshopper-account.

Ik kan niet inloggen


Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Heb je al een dmshopper-account aangemaak? Zo niet, registreer je dan eerst. Heb je een account, en heb je jouw wachtwoord en e-mailadres goed ingevuld? Kom je echt niet verder? Neem dan contact met ons op.

Webwinkelkeur PostNL
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »